nadinehaas.reismee.nl

De laatste loodjes

Men zegt altijd de laatste loodjes wegen het zwaarst.. In mijn geval klopt het dit keer. Over 6 dagen zit ik nu al 5 uur in het vliegtuig onderweg naar Aruba.. maar voor het zover is moeten er nog veel dingen gedaan worden...

zaterdag: de laatste keer werken!! maandag: tentamen maken en verslag inleveren dinsdag: presentatie houden en een sollicitatietraining volgen

maar..dinsdagavond kan ik me dan eindelijk voor de volle 100% gaan richten op de voorbereidingen voor mijn reis. Ik heb vorige week al een lijst gemaakt met spullen die ik écht niet moet vergeten, zoals mijn paspoort en de stagedocumenten.

Hoewel ik toch continu bezig ben met Aruba, moet ik me nu nog een paar dagen concentreren op school, en daarna gaat het avontuur dan echt beginnen!!

Laughing

Reacties

Reacties

Linda Quaedvlieg

Goede reis morgen! Heel veel succes en plezier de komende 3 maanden!

Groetjes Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!